Enghaveparken er klar igen

Så er Enghaveparken atter klar til Vesterbro med masser af fornyelser og gode tiltag. Her er lidt stemningsbilleder fra åbningen af dagen.

Kl. 16.00 begyndte Skøjtedisko på den nye skøjtebane med DJ Pelle Peter fra P3 og Amanda Baun. Var du med og fik tagget et skønt eller sjovt af dagen, er du velkommen til at indsende det til os. Send til ✉ redaktion@dit-vesterbro.dk.

Foto og video af Jesper Thode Larsen, Dit Vesterbro.

https://www.facebook.com/ditvesterbro/videos/425042765044540/

https://www.facebook.com/ditvesterbro/videos/815072878935443/